010409

helluuuu! idag är det ju 1 april, och jag har blivit lurad en hel del.
min mami skickade ett sms om att hon hade råkat skita på sig,vilket jag gick på.
och nyss, frida sa att hon skulle flytta till skåne! och jag fick tårar i ögonen och massa..
jag tänkte att jag aldrig skulle klarar mig, men skiten bara skojade.. som tur var,
men ändå! jag blev jätte rädd. jaja, idag i skolan hade jag nationella i svenska,
muntliga delen. jag&magnus var ett par, det gick as bra faktist. vi hade en bra liten grupp,
så jag fick ut mycket av vad jag tyckte och tänkte, och jag tror jag får ett riktigt bra betyg om jag ska vara ärlig.
skolan går uppåt för mig, och det är jag as glad över! :) Ska faktist plugga so nu, och jag ser typ fram emot de ;o
jag har börjat se fram emot lite saker i skolan, konstigt nog. men de beror nog mest på vädret,
solen är skinande idag och efter en as rolig idrottstimme med krampskratt så åkte jag hem,
men ville ut så jag mötte maya på stan och vi fikade tillsammans! det var jätte skönt och sitta och prata om lite allt möjligt. Min dag har alltså varit super bra :) hoppas ni haft de bra. Pussis

jag tycker om dig så mycket maya hed!

Kommentarer
Postat av: maya

du är obeskrivlig!

2009-04-01 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0