110409

hellu! gårdagen spenderades hemma hos mig med lite mysigt folk.
vi rökte vattenpipa, sen kollade killarna på någon tråkig film -.-
men iaf, när vi skulle åka ner med hissen, var vi lite för många,
så på bottenvåningen åkte hissen förlångt, för att vi var för tunga.
så vi ringde 112 och dom skickade ngn som kom och öppnade,
vi fick sitta i den där jävla hissen i en halv timme och luften var typ slut! hahaha.
men tillslut kom vi ut iallafall! då åkte vi och åt på kebaben. Sen väl hemma, så rökte jag&maya lite vattenpipa,
sen somnade vi gott (: Idag blir superbra! Pusshej

mamma, om du läser detta! jag har faktist varit duktig och damsugit hela lägenheten efter igår,
så ett litet diplom till mig för att jag sköter mig, det måste ju bli perfymen jag vill ha! (: hihi.

igår sa vi hejdå till matilda också, nu är hon borta i en vecka! :(
jag kommer sakna henne. men men (: haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0