270409

hellu :) det var längelänge sen. men har varken tid eller ord till att blogga.
skolan flyter på helt okej, men på torsdag har jag biologi prov och det orkar jag inte..
jag vill även åka utomlands, så mycket att jag blir tokig! händer så mycket nu,
skulle behöva åka bort lite i värmen och bara slappna av. är så stressad här hemma jämt..
men men, ska inte deppa. för min dag har varit super bra! i skolan var jag mest med matilda,
vi skrattade som tusan, och våran sms signal är finast! sen efter skolan åkte jag&min älskling maya
till stockholm. blev en kjol till valborg att shoppa, plus god mat i kungshallen!
skrattade så mycket påvägen dit och vid maten så jag dog. mest påväg upp dit!
fyfan vad glad jag blev utav att få vara med maya igen <3

valborg snart, och jag är super taggad! jajamänsan.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0