ett tack till dig

min vän maya skrev en gång en jävligt bra text om hur hon ska börja kämpa för det hon lagt ner sitt liv på,
och idag läste jag de återigen och fastnade för en speciell snutt..


"jag ska kliva upp varje morgon med en tanke på hur jag vill vara, och att jag ska bli den jag vill.. en gymnast."

tack maya för att du får mig att inse att jag måste kämpa ifall jag ska bli stolt över mig själv igen,
så nästa termin, ska jag ge det en chans och försöka vara sådär bra igen som jag en gång varit!



Kommentarer
Postat av: maya

åh minna! det är så jag vill få alla att känna, nu är inte laget på topp, och det gör mig ledsen, men du och jag kan kämpa för det här! för jag vet att vi vill och kan!<3

2009-07-04 @ 12:29:17
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0