finneland, here i come!

blandade känslor finns inom mig nu.. finland ikväll?! och de är nu de är som bäst med vänskapen.
jag har funnit så himla bra vänner så jag blir lycklig så fort jag tänker på dom&oss!
ni tjejer har kommit in med ny gnista i mitt liv, och vi har spenderat varenda dag ihop, så de blir jätte svårt nu att vara utan varandra i sex dagar. sen däremot när jag kommer hem så kommer vi vara hos mig hela drösen i över en vecka helt ensamma! men ändå.. saknaden kommer vara så stor, ingen mobil eller dator! usch.. fast, de är mest telefonen de känns jobbigt med.. hur som helst, så ska de bli lite skönt att åka iväg eftersom mina päron tvingade med mig.. 

tjejer, ni vet vilka ni är och jag älskar er så jävla mycket! ni är de fantastiskaste människorna som hänt mig,
och utan er blir det inte alls lika roligt. men jag kommer tillbaka, snart <3

jag kommer sakna alla mina söta södertälje barn! tillochmed er pojkar :) alla är så otroligt bra. pusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack så mycket gumman! och ha det så kul i finland!! <3

2009-10-24 @ 16:09:14
URL: http://elinisthebest.blogspot.com/
Postat av: elin

sv: tack så mycket gumman! Hoppas du får det kul i finland babe! <33

2009-10-24 @ 16:10:21
URL: http://elinisthebest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0