slödag

hejhej! igår var en mysig kväll med tjejerna, vi åt på restaurang och därefter åkte vi till nykvarn.
kvällen slutade inte alls lika bra som vi trodde den skulle göra men de kan den ju inte alltid göra heller.
hur som helst, idag vaknade jag upp med matilda, vi åkte en snabbis ner på stan och nu står min korkare bror och försöker göra kladdkake smet! de går ju inte precis bra.. han vet inte ens hur man smälter smör, och han skulle göra en halv sats, och gjorde de men råkade ta en HEL tsk salt , och man skulle liksom ta en halv! lyckat.. äsch, hur som helst..
ska nog sitta inne idag och mysa för mig själv, och tagga inför imorgon  (: har inte mycket mer å säga än att jag kom in på vackstanäs som jag ville, och livet är greaaaat. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0