250309

hejhej! redan imorse när jag vaknade tänkte jag att det skulle bli en bra dag,
solen lös, och för första gången var jag inte trött. jag gick upp i tid och fixade mig lite.
började vid nio med nationella, jag hoppas de gick bra. jag blev klar på en halvtimme,
och då vare en timme kvar så jag satt och läste i min bok. efter det var det håltimme,
så jag och älsklings linn åkte ner på stan och åt på nancys (och hon på donken givitvis)
sen åkte vi till skolan igen. hade matte, och jag satt med jesper sebbe och linnea,
vi disskuterade en del, men ändå fick jag massa tal gjorda! så nu är kapitlet kvar,
vilket innebär att jag inte ligger efter för första gången. efter de var det idrott,
bästa timmen i skolan! Vi(jag, matilda,linda,sebbe,jesper&linnea) visade upp våran dans för martin,
och därefter fick jag reda på att jag fick mvg på mitt idrottsprov om hälsa och kost! fyfasiken vad glad jag blev,
jag har inte fått mvg förut och jag&lovisa stod och grät lite över våra fina betyg (: därefter slutade vi,
jag åkte ner på stan en snabbis men linnet jag vill ha köpte jag inte, vet inte om jag ska göra de eller inte,
lite tveksamt! höhö. Nu sitter jag här och känner doften av pannkakor som mamma lagar, sen kommer pappa med min nya garderob, vilket innebär möblering och städning på rummet idag, sen måste jag gå igång med mitt so arbete! därefter ska jag försöka träffa en vän om jag nu hinner det. känner mig riktigt bra och stolt idag (: en superbra onsdag.  Pusshej

bilden är från i lördags. jag, jesper, frida, andreas & matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0