260309

måste slänga in ett litet inlägg nu såhär innan träningen,
för jag vet inte om jag har tid ikväll. veckan är snart över, bara imorgon kvar,
och då ska klassen upp till stockholm! ser jag fram emot, blir nog en kamera dag imorgon,
för sen på kvällen åker jag till isabelle i trosa (: och de kommer bli muchogreat för jag saknar henne.
Idag var en as bra dag, med mycket skratt. läraren-"magnus söderqvist" danne-"puman", HAHAHA!
bara vi som var där som förstår&kanske dom som känner mange (:
sen hade vi en jätte fin vikarie också, höhööhöhö... nu har jag rensat massa kläder idag,
och då insåg jag verkligen HUR jävla mycket kläder jag har! min garderob är full,
och jag har slängt typ hälften. det är sjukt så mkt det fanns där. usch, känner att mitt rum är stökigt nu,
och hela lägenheten är de för vi rensar, de får mig att bli lite sad, för jag vill ha fint! hahaha.
Snart drar jag iaf på träning, så tjenahopp! ha de bra :D


Kommentarer
Postat av: isabelle auru

imorgonimorgonimorgon! <3

2009-03-26 @ 22:29:31
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0