290309

hellu! min helg har varit superduper åter igen.
i fredags i skolan var vi i skärholmen, åt mat och kollade på teater,
och i pausen på teatern bjöds det på dans med klass 9B! haha,
fyfan vad roligt det var. och efter det åkte jag hem till bellis,
och där spenderades min kväll. vi var hos pontus och partade loss med massa dans,
träffade hampus eric per jenny och massa mer folk. super trevligt!
 skärholmen, har inga bilder från isabelle än!

Sen i lördags åkte jag hem runt tre, fixade mig och åkte till matilda,
där linda också var. där efter åkte vi till rosenlund hem till anna,
hon´&jenny hade party för massa roliga brudar! Sen efter det bjöds det på mera party,
men nu ska jag sluta prata för idag ska jag pappa och bror åka och äta på resturang,
myspys, sen senare ikväll kanske jag ska åka och kolla på en innebandy match! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0