300309

som min käre moster sa, ibland är livet en fest!
och just nu, är mitt liv helt uppe på toppen.
imorgon åker jag&tre av mina älskade familje medlemmar till romme för skidäventyr! haha.
ser fram emot det, förutom att jag ska upp ca 5 på morgonen! usch för sånt.
men kan sova i bilen (;

Igår kväll efter att jag bror och pappa ätit på resturang som var super gott,
så åkte jag till maya sen åkte vi till nykvarn och kollade innebandy.
södertälje killarna mot nykvarns killarna, hejade såklart på båda lagen!
men nykvarns killarna tog vinsten, fast båda var riktigt duktiga. snyggis pojkarna. haha.
Bussresan hem med maya victor och chippen var inte heller helt tråkig må jag säga.

iallafall, skolan idag var rolig. sen på kvällen åkte jag frida matilda linda och anneli till rosenborg,
musikklassen uppträdde! maya var där, men hon inte så mkt med oss tyvärr :( men anyway,
vi dampade som vanligt, fast ikväll var det något extra, eftersom anneli var med, och  henne har jag saknat!
men nu ska vi skärpa oss och börja umgås igen, vilket känns hur jävla underbart som helst.
jaja, snart jag borde sova så jag kommer upp imorgon utan världens påsar under ögonen!
ska bara ta en liten bloggrunda, och kolla nya uppdateringar på mitt kära folk som skriver blogg.
ha det bra. Puss och kraaaaaaaaaaaaaam / Minna (även kallad appri, för er tjejer som förstår)

och juste! jag höll på att glömma det viktigaste idag, jag måste ju gratta min kära kusin,
susan! som fyller hela 18 år. (du får bli min nya langare) hahaha! nej nu drev jag,
det där skrev jag bara för att vissa familjemedlemmar skulle reagera, eftersom jag vet att dom läser min blogg.
hur som helst, så ett stort grattis, till en utav min favorit kusin! Jag saknar dig här hemma susspuss kusinvitamin<3

att åka utomlands vore inte helt fel! bilden har jag tagit i kreta, hersonissos.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hmm jag såg nog det där haha.. som tur är bor hon på andra sidan "pölen" och här hemma i Sweden har hon inte åldern inne för langning :)



puss <3

2009-03-31 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0