070509

hellu! dags för ett inlägg igen då.
har legat hemma sen i söndags, på måndag morgonen kände jag mig lite dålig och senare på dagen kom febern,
som troligen matilda hade smittat mig med i lördags. Men dagarna har varit ganska mysiga, förutom att jag har mått dåligt. huvudetvärkte som tusan ända tills idag(torsdag). Idag var jag bara hemma för att vila, jag har pluggat lite
och sen var jag nere på stan med mami&bror, vi åt på nancys och gick runt lite, jag testade en balklänning på vila,
det känns riskabelt att köpa en på stan, vill ju inte att ngn annan har en likadan men den är så fin! så jag ska fundera över det lite grann. Just nu kollar jag på lite moppar, på blocket! haha. jag är inte så insatt, vill bara ha en som fungerar,
och jag har hittat en. Så när papi slutat jobba ska han över hit och hjälpa mig och ringa och sånt, så kanske jag får en moppe snart! :D hoppas iallafall. Imorgon ska jag iallafall pallra mig till skolan, de är ju trotsallt fredag.
och jag har bara hosta kvar nu (: igår innan jag somnade såg jag ps i love you, den filmen är mysig.
och innan de såg jag,bror&mami step brothers, haha. störd film! jaja. Pussssssshej

ett stort grattis till min lilla bellis som fyller hela 16 år idag! Puss på dig hjärtat. <3

Kommentarer
Postat av: isabelle auru

tack älskling <3 jag saknar dig till tusen

2009-05-11 @ 22:03:11
URL: http://isabelleauru.blogg.se/
Postat av: susan

sv: ja det är sorgligt men sant... önskar bara att allt kunde vara som förut ibland!



åh, haha jag grät som aldrig förr när jag såg ps i love you på bio.

förresten, du ska väl med till finland? om inte jag jobbar eller ngt då så följer jag nog också med :)

2009-05-12 @ 19:38:39
URL: http://susanlindholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0