090512

hej kära blogg! jag har lärt mig att man ska sätta ut 09 innan datumet för dagen i datumspalten,
så nu blir det ändring på det. Igår började jag köra min nya älskade moppe, och det gick som smort.
imorse råkade jag klanta mig två gånger, men det är sånt som händer! livet känns iallafall mycket smidigare med en moppe, skönare att ta sig fram liksom.. Dagen idag har varit riktigt mysig, hade bara en lektion på morgonen,
sen åkte jag&matilda ner på stan lite fort och fixade en hemkunskapsuppgift, efter det åkte vi hem till linda,
där hon hade gjort kladdkaka till oss. senare kom jesper, sebbe&linn och höll oss sällskap,
vi lyssnade på musik som får oss att peppa till oss och det var riktigt kul! Imorgon åker jag&mitt lag till falun,
för ännu en till RM tävling. det är ganska stressigt nu bara, matilda har köttelfeber vilket innebär att jag får köra extra varv, vilket jag är livrädd för! uschusch. jaja, vad gör man inte för laget ifall det behövs?!

Jag har inte så himla mycket att förmedla nu, eller det händer en hel del i mitt liv hela tiden,
allt är jämt igång men jag är alldeles för lat för att skriva upp allt, och en del är lite privat! haha.
men valborg har jag nog inte berättat om? eller? jag är helt ute och cyklar. men den var iallafall hur mysig som helst!
jaja.hoppas ni har det bra. Pussis

det får bli en bild från almost som jag var på någon lördag. super roligt!
den 30 blir det förmodligen igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0