090529

hejhej! idag fick jag lite lust för att skriva ett inlägg,
pågrund av den underbara solen! vaknade med att de var super fint väder,
och började tjugo i tio. därefter hade vi bara en lektion, och slutade runt elva.
hur skönt som helst! jag,matilda&linda gick till matilda och solade och lyssnade på musik,
därefter drog vi ner på stan och träffade lite sött folk, tex julia och co..

Vi hade massa funderingar om ikväll, men vi ska ta de lugnt och de blir nog filmkväll&vattenpipa hos mig!
för mami är borta ett tag. Så matilda, hellsing, viggi&beja kommer nog över och myser med mig.
Har inte så mycket mer att säga än att livet går uppåt nu! Plugget är snart slut, och jag har lite och göra
men de är inte så farligt längre, ligger före i min planering och trodde aldrig att jag skulle klara av skolan så bra som jag gjort. är lite stolt över mig själv. hr faktiskt pluggat riktigt bra :D hur som helst så ska jag avrunda nu,
sitter på balkongen och njuter av solen som finns kvar och lyssnar musik. Pusshej


Kommentarer
Postat av: Evelin

Åh, tack Minna! Du med! Vad roligt att du har blogg, ännu en att följa! hihi! Ta hand om dig! =)

2009-06-07 @ 00:51:36
URL: http://eag.blogg.se/
Postat av: susan

sv: det är ingen fara kära du :) men självklart får vi ta och ses ngn dag! jag saknar dig med,<3

2009-06-16 @ 09:42:57
URL: http://susanlindholm.wordpress.com
Postat av: maya

ja precis det jag menar! så mycket tid och liv jag lagt ner på gymnastiken, det är helt otroligt. ska jag bara låta det bli så här? ska jag bara ge upp allt jag kämpat för, allt jag vill? NEJ för i helevete heller att jag ska. NU JÄVLAR!

2009-06-16 @ 15:42:20
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0